Tung bussresa hem i dag

Helt plötsligt blev jag så himla ledsen. Tårarna började rinna, och det gör de fortfarande. Jag saknar dig så himla mycket. Jag har tittat på alla bilderna från sjukhuset och begravningen, lyssnat på musiken vi spelade för dig på begravningen. Jag kan inte fatta att du är död. Det gör så ont att jag snart går sönder. Jag fattar inte hur jag skall orka fortsätta utan dig. Jag måste, det vet jag, men hur?

Jag lyssnar på Lasse Stefanz nu, När himlen gråter för dig

Varje skymning jag ser får mig att stanna i steget.
Står vid fönstret en stund lyssnar till tystnadens brus.
Kanske tänds då ett hopp att du går där på vägen
Men ensamhet råder här i vårt hus

Det har gått många dar sedan du försvann med mitt hjärta
Kan jag någonsin bli hel, samma som jag var förut
Varje minnen jag har, har något fint att berätta
Men dom sagorna saknar lyckliga slut.

Himlen gråter för dig
I ett regn får jag svaren
Det är nu jag förstår allt från i går
Jag saknar dig så
Tusen tankar fram fram, kan du komma tillbaka.
Det går en stöt genom mig när himlen gråter för dig.

Jag saknar dig så, älskar dig så.

Om jag endå kunde få krama dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0