Februari över

Så är februari 2011 över. En månad till har gått utan dig.

I söndags var jag och tittade på ditt nya barnbarn. Så himla söt liten kille. Kevin heter han. Jag fick ha honom i min famn och naturligtvis så började jag gråta. Jag blev så ledsen när jag tänkte på att du aldrig skulle få se honom.


Jag med Kevin :-)

Jag saknar dig jätte mycket, men jag är inte lika ledsen som jag varit. Jag börjar bli van att vara ensam och komma hem till en tom lägenhet. Försöker aktivera mig så mycket det går på helgerna. Livet går ju vidare trots att du är död. Men det känns så himla overkligt att du inte finns.

Var till din grav i går och satte dit ett ljus. 1:a dagen som det kändes som våren kanske är på väg.
Det var hopplöst så seg den här vintern är. Snön har legat på marken veckan efter du dog. Så jag är rätt trött på den nu.

Den 14 feb fick du en nalle av mig som alla hjärtans dag present. Jag plastade in ett foto på dig och rullade ihop bilden och satte i den i famnen på nallen. Så nu blir du kramad av en nalle. 

Och när jag kom i går till graven så såg jag din bild. Det blir ju mer påtagligt att du finns där och jag bröt naturligtvis i hop och började storgrina. Då var det en kvinna som stod vid en helt ny grav nästan bredvid dig. Hon kom fram och kramade om mig för att jag var så ledsen. Det var hennes mamma som hade dött så vi stod där och kramades och grät. En helt främmande människa som man står och kramar, det värmde så mycket. Stort tack till dig okända kvinna.


Saknar dig - Älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0