Tack Åsa Jinder

Jag hittade en så underbart vacker sång av Åsa Jinder på Spotify i dag, den träffade mig rätt i hjärtat när jag lyssnade till den och jag bestämde mig direkt att vi skall spela den på Roines begravning den 25 november.

Ödet valde dig  - Åsa Jinder

Jag höll dig i min famn
Just innan du försvann
Du log mot mig och sa
Jag kommer snart tillbaks

Men ödet valde dig
Och tog dig bort från mig
Min gud vad har jag gjort för fel

Mitt barn nu är du fri
Det kostade ditt liv
Den vackraste var du
Är du i himlen nu
Du lämnade vår jord
All tröst är tomma ord
För smärtan som jag har
Den stannar kvar

Trots att det känns så svårt
Så döljer jag min gråt
och lär mig att förstå
att jag dig inte når

I tomheten ibland
Jag räcker ut min hand
Och ropar efter dig endå

Mitt barn nu är du fri
Det kostade ditt liv
Den vackraste var du
Är du i himlen nu
Du lämnade vår jord
All tröst är tomma ord
För smärtan som jag har
Den stannar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0