10-11 Jag vill ha tillbaka mitt liv

Å Roine vad jag saknar dig. Det gör så ont, jag vill ha tillbaka dig. Jag vill ha tillbaka mitt liv. Jag vill gå till jobbet, prata med dig vid 10, komma hem, göra middag, prata om dagen som varit, fråga hur du har haft det. Gå och lägga sig, kanske du tittar på en fotbollsmatch, jag ligger bredvid och vill att du skall killa mig. Pussa godnatt och vi ses i morgon. Så vill jag ha det igen, jag vill inte ha det så här, en tom säng, ingen att krama, ingen att prata med, ingen att äta middag med.

Varje morgon vaknar jag och skriker inombords NEJ. Det är inte sant, jag vill inte att det skall vara sant.

Jag saknar dig, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0