Jag saknar dig :(

Vad är det som händer?????

Jag mår skit och jag saknar dig något så förskräckligt. Det känns som sorgen sköljer över mig som en tsunamivåg. Det går inte att hejda, sorgen tar tag i mig med en sån kraft att jag inte fattar vad som händer. Tårarna rinner, magen gör ont, ångesten är ett faktum. Sorgeträsket är vidöppet, och jag är på väg att ramla ner i gropen. Jag vill inte, men jag bara halkar omkring och kan inte hitta fotfästet. Jag som trodde i min enfald att det var över, att den värsta sorgen var borta, men nu är den ju här igen. Jag som mått så bra en tid. Är det så här det är, är det så här det kommer att vara, berg och dalbana med sorgen.

I går var jag till återvinningsstationen och kastade dina kläder och det var så hemskt, jag grät som en tok, killen som jobbade där stirrade på mig när jag kastade säck efter säck och jag grinade i kapp. Det var som att gå på din begravning igen. Jag kastade en del av mina gamla kläder som har blivit för stora, så dina och mina kläder kommer att brinna ihop.

Jag saknar din röst, dina ögon, dina kramar, dina pussar, dina smekningar, ditt killande på min fot, ditt killande på min rygg. Jag saknar dig framför mig vid matbordet, vid tv, jag saknar när du hela tiden skulle titta på fotbollen, detta eviga skrän ljud från TV:n då hatade jag det, nu saknar jag det. JAG SAKNAR ALLT MED DIG.
Jag vill att du kommer tillbaka NU.

SNÄLLA

Det gör så djävla ont.

Älskar dig för resten av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: maria

råkade hamna på din blogg av ngn anledning, när jag sökte efter bloggar om handlade om ett problem jag har, som nu inte alls längre känns som ett problem. perspektiv .. vet inte alls vem du är men jag hoppas du har stöd från din omgivning i detta. tusen goda tankar till dig, och din man i himlen.

2011-05-23 @ 18:30:57
Postat av: Margareta Johnsson

Hej läste din blogg jag miste min man i cancer 2007 blev änka vid min kommande 50 års dag vet ej n är sorgen blir lättare jag har det forfarande väldigt jobbigt

2011-05-25 @ 19:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0