Semestern

Börjar nu på måndag, Å älskling, det känns jätte konstigt att "fira" semestern utan dig. Så ledsamt å så tråkigt. Vi som alltid har haft semestern tillsammans, hyrt stugan i Kärringsundsby på Åland 1 vecka. Varit hemma och slappat inte gjort ngt speciellt, åkt och badat, hälsat på din syster, min syster. Haft så sköna slappa semster dagar i 4 veckor. Men nu skall jag fira den utan dig. Jag har proppat dagarna med aktiviteter för att dämpa min ångest. Jag ska åka till Anne, åka 1 vecka utomlands med Sebban, bila runt lite i Sverige. Att vara hemma vill jag inte vara. Får fullständig panik. Det kommer säkert bli jätte trevligt och kul. Men jag vill ju att du skall vara här och fira den med mig. Minnena om förra semestern plågar mig åxå. Då var vi hemma, för du var så dålig efter den sista behandlingen och sen gick det fullständigt utför. Års dagen närmar sig och jag väntar med bävan.

Älskade Roine, sorgen är så tung, det är jobbigt att klafsa runt här nere i sorgeträsket. Jag var till din grav i dag och bröt ihop. Jag vill ju så gärna krama dig, se dig, prata med dig. Jag vill inte att du skall vara död. Jag vill ha dig hos mig. Jag vill inte ha det så här, jag hatar mitt liv just nu.

Varför????????????????????????????
Varför just jag, varför just du, varför just vi, skulle drabbas av döden?????

Älskar dig - saknar dig så förskräckligt mycket, å jag hatar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0